Fena Bir BLOG!

Fena Bir BLOG! Yayında

Fena Bir BLOG! Yayında 

 De haydi başlayalım. :) 
Günün stresini üzerinizden atabileceğiniz, her türlü paylaşımı bulabileceğiniz bir blog ile karşınızdayım arkadaşlar. Yalnız bu blog başka blog arkadaş. Adı üstünde "Fena bir Blog!" olcak işte. :) 


Siz Kimsiniz?

 Ben mi? Fena bir Blog'un fena bir yazarı olmalı değil mi? :) Efenim ben internet ortamında oldukça fazla vakit geçiren biriyim. Hani internet sörfçüsü diye tabir ederler yaa işte bende ondanım. Tabi gezerken elime ne geçtiyse yazıya dökme gibi bir dürtüye sahibim. Yok abi yok, bildiğin dürtü bu elimde olmadan geliyor. Yazmasam olmuyor yani. :) Daha önce belki birkaç bloguma denk gelmiş ve takip etmişsindir (hayır isim vermiycem). Bu bloglarımın hepsi talihsiz bir olay yüzünden uçuşa geçtiler. :( Yine hatırladım ve ağlamak geliyor içimden (öyle kolay değil abi gözün gibi bakıyorsun yaa). Neyse, bu talihsiz olaydan sonra bende biraz tatil yapayım dedim. Fena bloggerların da tatile ihtiyacı oluyor yani. :) Tatilden sonra yepyeni projeler silsilesi ile tekrar sizlerle birlikteyim (evet sadece bu blog değil başka projelerde olacak). 

 Neden "Fena Bir Blog!" ?

 Yukarıda söylemiştim ya tatil dönüşü evde oturmuş yine klavyenin üstüne çıkmış sörf yapıyorum (sörfçü derken şaka yaptığımı mı sandın?) :). Bir baktım Facebook üzerinden bir kız arkadaşım mesaj atmış (lan bir dur karı kız muhabbeti yapmıycam olayı bağlıycam). Kızı da hiç sevmem bildiğin geyiğe almış dalga geçiyorum. Tabi bu arada benim aklım projelerde kalmış. Her şey tamam isim düşünüyorum. "Sempatik bir isim bulmalıyım. Blogu ben yazcam abi bariz özelliklerimi yansıtmalı. İsim çok önemli her şey burda bitiyor." diye yaftalanırken bizim kız bir önceki muhabbette attığım jetonu yeni algılıyor ve yapıştırıyor cevabı, "Ayyy çok Fenasın!". Aha aklımda şimşekler çakıyor, dışarda yağmur başladı, yer yerinden oynuyor abi "Fena mıyım?". Tabi yaa al sana sempatik, kişiliğimi de yansıtan bir isim, Fena Bir BLOG!. Sonuç olarak kıza o heyecanla teşekkür ettim ancak nasıl bir teşekkür ettiysem bugün için randevu verdim o heyecanla (yok olm o kadarda değil tamam söz verdik buluşcaz ama mümkün değil çıkmam lan). İsim macerası da böyle sonlanmış oluyor. 

Peki, Konusu Ne Olacak Bu Blogun?

 Konu olarak her şeyi işleyeciğim. Her şeyi derken mi? Her şey işte, internette karşıma ne çıktıysa, sizler ne sorduysanız, ben neleri merka ettiysem her şeyi araştırıp kendi yorumumla buraya dökeceğim. Bunların arasında güncel haberler, teknolojik yazılar, oyunlar, kişisel yazılar, karikatürler, videolar, filmler ve müzikler ne ararsan o olacak. Sonuç olarak güzel bir blog olacak güzel. ;) 

Şimdilik bu kadar yeter. Blog yüzünden randevu vermişim ona gecikmeyeyim bari. :( Ahh ulan ahh hakkaten Fena Bir BLOG!'sun bee. :)

Yorumlar