Fena Bir BLOG!

Sıkıntılar Sıkıntılar ve Yine Ben

 Sıkıntılar Bitmiyor

 Ne hevesle oturmuş o kadar uğraşmış blogu açmıştım. Ama sıkıntılar yine bitmedi. Hayatta her zaman için sıkıntılarla karşılaşmak zorunda mıyım? Sanırım zorundayım. Bu yüzden bu sıkıntılara isyan etmek yerine sanırım onlara alışmalı ve bu sıkıntılar ile yaşamayı öğrenmeliyim. 
 Karşılaştığım her sıkıntıdan her dertten bir şeyler öğreniyorum. Bunlar beni geliştiriyor, kişiliğimi geliştiriyor. Yeri geliyor yalnız başıma yeri geliyor dostlarım ve ailem yardımıyla bunların üstesinden geliyorum. Bunlar tecrübeme haneme bir bir ekleniyor ve çözüm üretme yetimi geliştirmeye yardımcı oluyor.

Tekrardan Blogum İle Baş Başa

 Bu sıkıntı döneminde sadece bu blogum ile değil, açmayı ve geliştirmeyi planladığım birçok projemde aksadı. Ancak sanırım bu sıkıntıları aştım ve artık hazırım. :) Bloguma kavuşmanın ve yazmanın tadı gerçekten çok farklı oluyor. :) Buradan internet üzerinde farklı platformlarda bana ulaşmaya çalışan kişilere sesleniyorum "Ben iyiyim ve tekrardan sizlerleyim. :)". Sanal ortam bile olsa bizi böyle düşünen ve elinden gelen tüm yardımları yapmaya çalışan dostlarımın olması gerçekten çok güzel bir duygu. İnternet üzerinde öyle bir rant ortamı oluşmuş ki artık herkes kendi kazancına bakar olmuş. Bu şekilde bencil bir ortamda böyle dostları bulabildiğim için sanırım şanslıyım. :) 

Diğer Projeler Derken? 

 Açıkçası benim de bu şekilde proje geliştirip hayata geçirmekte ki amacım biraz da olsa bana destek çıkacak şekilde maddi kazanç sağlamak. Tabi bunu yaparken insanlara faydalı olunabileceği ve yardımlaşarak bu ortamı daha zevkli hale getirebileceğimi sonraları anladım. Önümüzdeki günlerde "CSS" ile ilgili bir blog oluşturmayı ve ulaşacağım "CSS Meraklısı" topluluk ile beraber CSS dilini öğrenmeyi hedefliyorum. 
 Aynı anda hayata geçireceğim bir diğer blogum ise müzik üzerine olacak. Şöyle müzik konusunda haberlerin falan yer aldığı bir proje oluşturmak isterdim ancak gerçekten müzik konusunda böyle bir blogu kaldıracak kadar bilgili birisi değilim. Bu yüzden bir müzik download blogu oluşturma kararı aldım.
 Genel olarak bilgi içerikli ve interneti çöp yığınından kurtarmak adına temiz bloglar geliştirsem de bir kere bu warez olayına bulaşmıştım. Daha önceleri oluşturduğum warez bloglar da gerçekten güzel insanlar tanıdım ve bana katkısı çok oldu. Alışkanlıkların da kolay kolay terk edilmediğini hepimiz biliyoruz. :) Bu yüzden şimdilik bir tane de müzik download blogu ile vakit geçireceğim. 
 Şimdilik aklımda olan bir diğer proje ise ASP.NET üzerine olacak. Ancak bu projeyi çok daha sonraları hayata geçirmeyi planlıyorum. Bu projede yukarıda bahsettiğim "CSS Öğreniyoruz" projesi ile benzerlik göstermekte. Kapsamlı bir şekilde hep beraber ASP.NET öğreneceğiz ve belki de oluşturacağım topluluk ile bazı projelere imza atacağız. Ancak dediğim gibi bu projenin başlaması için sanırım en az 1 yıl kadar bir süre hazırlık döneminden geçirmem gerekiyor. Hazırlık aşamasının neden bu kadar uzun olduğunu soracak olan arkadaşlar olacaktır. Buna cevaben en başta vaktimin olmamasını verebilirim. Aynı zamanda başımdan geçen ve muhtemel geçebilecek sıkıntıları da hesaba kattığımızda en az bir yıl kadar bir süre verebiliyorum. 
 Bunlar haricinde kesinlikle ara projeler olacaktır. Sürekli düşünen ve geliştiren bir kişi olarak çok sayıda proje oluşturuyorum. Ancak bu projelerde daha önce yaşadığım sorunları yaşamamak adına daha sağlam adımlar ile ilerleyeceğim. Hadi bakalım hakkımıza hayırlısı diyerekten yazıya son verelim. :) 

Yorumlar