Fena Bir BLOG!

Müslüm Gürses Baba Şarkılar 2013 Download | İndir




Okan Bayülgen Feat. Künh /Dertler İnsanı
Kenan Doğulu / Tutamıyorum Zamanı
Funda Arar / Adını Sen Koy
Sibel Can / Ayrılık Ateşten Bir Ok
Şevval Sam / Bu Şehirde Yaşanmaz
Oktay Kaynarca / Tanrı İstemezse
Gülay / Ellerini Çekip Benden
Zakkum Feat. İst. Arabesque Project / Aldanma Çocuksu Mahsun Yüzüne
Zara Feat. Genco Arı / Herşey Yalan
Kubat / Hangimiz Sevmedik
Umut Akyürek / Olmadı Yar
Ebru Yaşar / Aaşkın Bende Bir Ömür
Hülya Avşar / Güldür Yüzümü
Sezen Aksu / Kaybolan Yıllar
Mine Koşan / Ölüyorum Kederimden
Gökhan Türkmen / Bir Kadın Tanıdım
Hakan Altun Feat. Genco Arı / Silinmiyor Hatıralar
Seda Sayan Feat. Coşkun Yıldız / Yaprak Gibi Düştüm
Müslüm Gürses Feat. Yunus Bülbül / Günler Sen Aylar Sen
Pelin Yılmaz / Bir Kadeh Daha Ver
Volkan Konak / Bir Dost Bulamadım
Yeşim Salkım / Canım Dediklerim
Ferhat Göçer / Aldırma Gönül
Müslüm Gürses / Aşık Olmak Kim Sen Kimsin
Hakan Aysev Feat. Ahmet Selçuk İlkan /İsyanlardayım
Bay J / Şu Dağlarda Kar Olsaydım
Necati Şaşmaz / Haydar Haydar
Müslüm Gürses / Bitmesin Mutlu Günler
Semih Saygıner / Mevlam Birçok Dert Vermiş
Müslüm Gürses Feat. Yunus Bülbül / Bir Gönül Arıyorum
Ahmet Korhan Çetiner Feat. Metin Yıldız / Unutursun Diye
Müslüm Gürses / Anaya Babaya Yare Doyulmaz
NOT: Eksik Parçalar Bulunmaktadır Bilginize...

Yorumlar